Останні події у світі ігор Останні події у світі ігор
Підземелля Halls of the Pantheon Підземелля Halls of the PantheonSouthwatch, Spire's Keep. Old Targonor і Gorgalog Swamp. Якщо раніше доводилося займатися гриндом уже з 30-го рівня, то тепер контента вистачає до 45-го; Додалися...



Контактні дані Київ, Дмитровка М. вул., 5/9
+38 (044) 611 01 91 Тіл
+38 (044) 612 03 95 Факс
Про Americas Army Про America's ArmyТак прийде рятівник: Реалістична польова медицина давно є характерною прикметою America's Army - ще після першої частини в ЗМІ миготіли історії про те, що як награлися в АА молоді люди рятували життя потерпілим...
Нові движки для ігор Нові движки для ігорДжон Кармак програмує. Адріан Кармак малює. Джон Ромеро й Том Хол придумують рівні, серію Commander Keen видає Apogee Software, a Dangerous Dave - фірма Softdisk. Тільки в одному 1991-м в id вийшли Commander...
Нові версії відео ігор Нові версії відео ігорЧому назви закордонних фільмів у Росії завжди пишуться на російському, а закордонних ігор - тільки на англійському? А ви хотіли б. щоб ваші улюблені консольні ігри називалися. От так? (Немає...книги не справжні)....
Гра Battlefield Heroes Гра Battlefield Heroes Серія Monkey Island начебто зовсім і нікуди не зникала, це все такий же милий, позитивний і уморительно смішний квест, як і дев'ять, і дев'ятнадцять років тому. Відмінно родрейфовав у бета-тесті майже год. експеримент...
Походження Tower Defense
Та й з появою ігор на CD озвучувалася лише ключова частина діалогів, а інший текст являв собою необов'язковий значеннєвий масив, розвага для запеклих читачів. У той час, як кат-сцени в іграх розвивалися й перетворювалися з неінтерактивних кинофрагментов у скриптовые ролики на движку й так звані quick-time events (ролики, де від гравця було потрібно реагувати на зміни навколишнього оточення й вчасно жати клавіші або кнопки геймпада), еволюції діалогу не відбувалося.

У першому Mass Effect або Fallout 3 діалоги нелинейны, викликають різну емоційну реакцію в NPC і ведуть до різних сюжетних ліній гри... але за словами Дэйва Гроссмана, залучення Гилберта як консультант викликало ряд неприємних питань у юридичного відділу компанії (все-таки співробітник конкуруючої фірми!). По цій же причині в розробці Tales of Monkey Island не зміг взяти участь останній із творців оригінальної гри - Тім Шенфер. Про нову версію The Secret of Monkey Island Гилберт довідався ще півроку назад, коли його запросили в LucasArts і показали демоверсию (подробиці можна прочитати на гилбертовском сайті grumpygamer.com).

Але зберігав героїчне мовчання. До вихідній на PC і в Xbox Live Arcade грі Гилберт ставиться позитивно: "Сподіваюся, що ремейк допоможе пізнати всі принадності Monkey Island новому поколінню гравців, які як орган керування визнають тільки префіксальний контролер". Розробкою серії Tales of Monkey Island займається Telltale Games, укомплектована відставними співробітниками LucasArts. Незважаючи на зайнятість на власному проекті (DeathSpank. гібрид квеста й рольової гри) в іншій конторі. Гилберт підтримував контакт із колишніми колегами, приїжджав до них в офіс і допомагав радами.

Взагалі ж розробку епізодичної серії очолює Дэйв Гроссман, що разом з Гилбертом і Тімом Шейфером придумав оригінальний Monkey Island. "І в Гилберта, і в Гроссмана, і в Шейфера виходять нові ігри! - пише Рон Гилберт у своєму блоге. - Явна ознака апокаліпсиса, що насувається..." (Гра Шейфера - це, звичайно, Brutal Legend.) Що ж стосується інших квестов LucasArts... Перед початком ЕЗ ходили слухи не тільки про тривимірну епізодичну версію Monkey Island, але й про швидкий анонс нової серії Grim Fandango (!!!).

Прямі новеллизации ігор (наприклад, Halo: The Flood Вільяма Дитца), на відміну від новеллизации фільмів, зустрічаються порівняно рідко й пишуться за мотивами сценарію гри (хоча автор має право додати від себе пари сюжетних ліній). Набагато більше поширені приквелы й сиквелы (Halo: The Fall of Reach. Halo: First Strike і Halo: Ghosts of Onyx Эрика Нюланда, Mass Effect: Revelation і Mass Effect: Ascension Дрю Кар-Пишина). дія яких відбувається до, після або між подіями ігрових серій.
 
2009 - Copyright