Останні події у світі ігор Останні події у світі ігор
Підземелля Halls of the Pantheon Підземелля Halls of the PantheonSouthwatch, Spire's Keep. Old Targonor і Gorgalog Swamp. Якщо раніше доводилося займатися гриндом уже з 30-го рівня, то тепер контента вистачає до 45-го; Додалися...


check over here
Контактні дані Київ, Дмитровка М. вул., 5/9
+38 (044) 611 01 91 Тіл
+38 (044) 612 03 95 Факс
Про Americas Army Про America's ArmyТак прийде рятівник: Реалістична польова медицина давно є характерною прикметою America's Army - ще після першої частини в ЗМІ миготіли історії про те, що як награлися в АА молоді люди рятували життя потерпілим...
Нові движки для ігор Нові движки для ігорДжон Кармак програмує. Адріан Кармак малює. Джон Ромеро й Том Хол придумують рівні, серію Commander Keen видає Apogee Software, a Dangerous Dave - фірма Softdisk. Тільки в одному 1991-м в id вийшли Commander...
Нові версії відео ігор Нові версії відео ігорЧому назви закордонних фільмів у Росії завжди пишуться на російському, а закордонних ігор - тільки на англійському? А ви хотіли б. щоб ваші улюблені консольні ігри називалися. От так? (Немає...книги не справжні)....
Гра Battlefield Heroes Гра Battlefield Heroes Серія Monkey Island начебто зовсім і нікуди не зникала, це все такий же милий, позитивний і уморительно смішний квест, як і дев'ять, і дев'ятнадцять років тому. Відмінно родрейфовав у бета-тесті майже год. експеримент...
Про Battlefield Light
Дратують і шматки тексту, які ви можете прочитати, хак-нув передавач, - у них утримується сюжетна інформація (кому вона потрібна?) без усякої подзвучки, без графіки, без усього. Просто сиди й читай собі сюжет прямо з DOC-Файлу, начебто ви граєте в текстовий квест, а не в розв'язний экшен з коммандос. Мультиплеер же нудний до гикавки, крім того, там не можна кидатися предметами - тільки стрибати по арені й стріляти з дитячих гармат

І адже штука в тім, що всі ці кидки машинами й каменями, перельоти із хмарочоса на хмарочос, божевільна гонка по фабричних трубах, вибивання з розбігу снайперів прямо в пекло й мельтешение навколо броньованих роботів з пітними долонями дійсно цікаво, дійсно весело. Але цього скажено мало.

І більше того, ми живемо у світі, де існує Assassin's Creed, де новий Prince of Persia виходить чи ледве не щорічно, де є десятки, якщо не сотні, ігор з акробатикою, ідеально відполірованої. відшліфованої до небесного сяйва, без всіх замикань, заїкань і невдалих сейв-пойнтов. І в цьому світі Bionic Commando, не мешканець. Він занадто йоржистий, занадто заїдливий і недоработан. щоб конкурувати з побратимами по жанрі. GRIN коштувало витратити ще рік на доведення гри - але цього року в розроблювачів не було. Тому вийшло те. що вийшло.

Портирование на PC пройшло порівняно вдало. У нашім випадку гра почувала себе комфортно навіть на машині з мінімальними системними вимогами (хоча рідкі лаги все-таки траплялися). З керуванням трапився наступний курйоз: розкладка за замовчуванням досить зручна й звикаєш до неї чи ледве не швидше, ніж до геймпаду. зате піктограми всіх кнопок (наприклад, в, що навчають відео) чомусь запозичені в Хоох 360. Дочекалися?
 
2009 - Copyright