Останні події у світі ігор Останні події у світі ігор
Підземелля Halls of the Pantheon Підземелля Halls of the PantheonSouthwatch, Spire's Keep. Old Targonor і Gorgalog Swamp. Якщо раніше доводилося займатися гриндом уже з 30-го рівня, то тепер контента вистачає до 45-го; Додалися...



Контактні дані Київ, Дмитровка М. вул., 5/9
+38 (044) 611 01 91 Тіл
+38 (044) 612 03 95 Факс
Про Americas Army Про America's ArmyТак прийде рятівник: Реалістична польова медицина давно є характерною прикметою America's Army - ще після першої частини в ЗМІ миготіли історії про те, що як награлися в АА молоді люди рятували життя потерпілим...
Нові движки для ігор Нові движки для ігорДжон Кармак програмує. Адріан Кармак малює. Джон Ромеро й Том Хол придумують рівні, серію Commander Keen видає Apogee Software, a Dangerous Dave - фірма Softdisk. Тільки в одному 1991-м в id вийшли Commander...
Нові версії відео ігор Нові версії відео ігорЧому назви закордонних фільмів у Росії завжди пишуться на російському, а закордонних ігор - тільки на англійському? А ви хотіли б. щоб ваші улюблені консольні ігри називалися. От так? (Немає...книги не справжні)....
Гра Battlefield Heroes Гра Battlefield Heroes Серія Monkey Island начебто зовсім і нікуди не зникала, це все такий же милий, позитивний і уморительно смішний квест, як і дев'ять, і дев'ятнадцять років тому. Відмінно родрейфовав у бета-тесті майже год. експеримент...
Про Battlefield Light
Тому Натан просто расслабленно прогулюється по міських руїнах, виконуючи завдання керівництва: "Ну. ти там це, походи, подивися". Здавалося б, незважаючи на всю абсурдність ситуації, зруйнований мегаполіс - ідеальна площадка для розваги коммандос зі здатностями Спайдермена: перелітати від хмарочоса до хмарочоса, роблячи неймовірні піруети в повітрі- Не вийде. Ваші пересування страшно обмежені радіацією, що обволікає місто бридким синім маревом, - потрапивши в область зараження, ви відразу віддаєте кінці. Фактично Bionic Commando - це коридорний экшен. ви можете пройти тільки по одному, заздалегідь передбаченому шляху.

Причому вгадати фарватер не завжди виходить - вирішивши схитрувати й заплигнути на дах не того хмарочоса, ви можете раптово виявитися в радіоактивній зоні. З огляду на, що автоматичні збереження (інших немає) тут трапляються дай боже раз у півгодини... Ви коли-небудь скрипіли зубами? Будете скрипіти. Такий же скрип викликає обов'язкова акробатична вправа - стрибки з однієї літаючої міни на іншу. Ви підстрибуєте. хапаєтеся за першу міну рукою, розгойдуйтеся на тросі, відпускаєте кнопку, мало-мало пролітаєте й чіпляєтеся за наступну.

Повторювати п'ятнадцять разів підряд, у випадку найменшої помилки (а гру в цих місцях іноді глючит) починайте всі спочатку. Поступово все-таки до таким выкрутасам звикаєш - але перша година ви будете репетувати від злості й бити по екрані кулаком. Проте всі кращі моменти зв'язані в Bionic Commando з акробатикою (за винятком цього от сальто-мортале на мінах) - перелітати з даху на дах (вивчивши правильний маршрут із третього разу) під вогнем снайперів досить забавно, на верхніх ярусах з'являється відчуттям простору, обсягу.

В окремі моменти виникає навіть той самий flow, за який ми так любимо акробатичні ігри, - коли ви неспинно летите, і мир навколо вас ширяє, і мир вам слухняний, і мир немов іграшка, керована вами під свист куль і розриви ракет. Найкраще гра почуває себе в повітрі. На землі їй як те незатишно. На жаль, просвітління триває недовго - гра відразу перериває його перестрілкою за черговий передавач (так, ви ходите по місту й включаєте передавачі, як електрик Семеныч із Жэка, навалою нудотних броньованих роботів або в найгіршому разі криком вашої механізованої істерички із дредами.

Це все - не вважаючи перших двох-трьох спроб навіть не пройти рівень, а просто з'ясувати, на які будинки можна лазити, на які не можна й чого саме хочуть від нас розроблювачі. Особливо славно перед самою крапкою збереження залетіти ледве не туди й загинути від радіації - жорстоко й безглуздо (варто помітити, що GRIN завжди була сувора зі збереженнями - в Bandits: Phoenix Rising сейвы були взагалі тільки наприкінці рівнів, а це приблизно по годині гри на чистих нервах).
 
2009 - Copyright