Останні події у світі ігор Останні події у світі ігор
Підземелля Halls of the Pantheon Підземелля Halls of the PantheonSouthwatch, Spire's Keep. Old Targonor і Gorgalog Swamp. Якщо раніше доводилося займатися гриндом уже з 30-го рівня, то тепер контента вистачає до 45-го; Додалися...

ключи электронной цифровой подписи

Контактні дані Київ, Дмитровка М. вул., 5/9
+38 (044) 611 01 91 Тіл
+38 (044) 612 03 95 Факс
Про Americas Army Про America's ArmyТак прийде рятівник: Реалістична польова медицина давно є характерною прикметою America's Army - ще після першої частини в ЗМІ миготіли історії про те, що як награлися в АА молоді люди рятували життя потерпілим...
Нові движки для ігор Нові движки для ігорДжон Кармак програмує. Адріан Кармак малює. Джон Ромеро й Том Хол придумують рівні, серію Commander Keen видає Apogee Software, a Dangerous Dave - фірма Softdisk. Тільки в одному 1991-м в id вийшли Commander...
Нові версії відео ігор Нові версії відео ігорЧому назви закордонних фільмів у Росії завжди пишуться на російському, а закордонних ігор - тільки на англійському? А ви хотіли б. щоб ваші улюблені консольні ігри називалися. От так? (Немає...книги не справжні)....
Гра Battlefield Heroes Гра Battlefield Heroes Серія Monkey Island начебто зовсім і нікуди не зникала, це все такий же милий, позитивний і уморительно смішний квест, як і дев'ять, і дев'ятнадцять років тому. Відмінно родрейфовав у бета-тесті майже год. експеримент...
Онлайн гра Vanguard
Виглядає вона настільки впечатляюще, що спочатку навіть не віриться, що такої якості можна домогтися без додаткового ручного доведення. Абсолютно рівні. правильної форми будинку, на них накладені текстури досить високого дозволу. Навіть такі дрібні об'єкти, як суду на пристанях, дерева й автомобілі на паркуваннях, виглядають об'ємними. Творці утверждают. що доведення в тривимірному редакторі потрібно тільки для зовсім уже складних конструкцій начебто Ейфелевої вежі, все інше робиться програмою автоматично.

Утиліта сканує супутниковий знімок, визначає крапки, висота яких відома заздалегідь (наприклад, берега ріки), після цього аналізує освітленість цих ділянок, порівнює їх з освітленістю інших областей карти й добудовує відсутні рівні. Найбільше нас уразило от що. Всі вдома, які зараз представлені на картах СЗ Technologies, покриті текстурами. Зображення дахів повністю відповідають тому, що видно на Google Maps. Але от тільки на картах СЗ ще й стіни будинків затекетурированы. Очевидно, що із супутника їх одержати неможливо.

Розроблювачі натякають, що картинки підбираються автоматично з бази - під певний розмір будинку вибирається випадкова текстура, що більш-менш підходить по тоні. Дивує інше. Текстури деяких будинків повністю збігаються з реальністю. Ми перевірили в такий спосіб лише два-три більших будинки, фотографії яких нам удалося знайти в Мережі. Можливо, звичайно, це саме будинку з "ручним доведенням", а можливо - творці небагато лукавлять щодо геніальності своєї програми.

З іншого боку, на деяких будинках з дуже складною архітектурою текстури іноді сповзають, а деяких ділянок просто не дістає, що наводить на думку, що отут попрацювала саме утиліта. Але навіть у цьому випадку всі дуже реалистично. Зараз тривимірні карти працюють тільки в тестовому режимі, в 3D переведено лише кілька міст і диких територій. Але якщо в СЗ Technologies вийде зробити таку карту... так навіть не для всієї Землі, а хоча б для більшості великих міст на планеті, це вже буде сама справжня революція.

Проклавши трек, наприклад, від будинку до магазина, ви зможете в буквальному значенні пролетіти по ньому й ідеально точно запам'ятати всі тонкості маршруту. Отут заправлення, ледве далі перехрестя зі зламаним світлофором, а от в'їзд на підземне паркування... Властиво, що це ми вам всі розповідаємо так розповідаємо. Ви й самі можете оцінити всі принадності тривимірних карт на демонстраційній версії движка за адресою http/c3technologies.com/demo/ag9/ vas.html.
 
2009 - Copyright