Останні події у світі ігор Останні події у світі ігор
Підземелля Halls of the Pantheon Підземелля Halls of the PantheonSouthwatch, Spire's Keep. Old Targonor і Gorgalog Swamp. Якщо раніше доводилося займатися гриндом уже з 30-го рівня, то тепер контента вистачає до 45-го; Додалися...



Контактні дані Київ, Дмитровка М. вул., 5/9
+38 (044) 611 01 91 Тіл
+38 (044) 612 03 95 Факс
Про Americas Army Про America's ArmyТак прийде рятівник: Реалістична польова медицина давно є характерною прикметою America's Army - ще після першої частини в ЗМІ миготіли історії про те, що як награлися в АА молоді люди рятували життя потерпілим...
Нові движки для ігор Нові движки для ігорДжон Кармак програмує. Адріан Кармак малює. Джон Ромеро й Том Хол придумують рівні, серію Commander Keen видає Apogee Software, a Dangerous Dave - фірма Softdisk. Тільки в одному 1991-м в id вийшли Commander...
Нові версії відео ігор Нові версії відео ігорЧому назви закордонних фільмів у Росії завжди пишуться на російському, а закордонних ігор - тільки на англійському? А ви хотіли б. щоб ваші улюблені консольні ігри називалися. От так? (Немає...книги не справжні)....
Гра Battlefield Heroes Гра Battlefield Heroes Серія Monkey Island начебто зовсім і нікуди не зникала, це все такий же милий, позитивний і уморительно смішний квест, як і дев'ять, і дев'ятнадцять років тому. Відмінно родрейфовав у бета-тесті майже год. експеримент...
Космічна стратегія Light of Altair
Супутники газових гігантів, які через мікроскопічний розмір колись здавалися марними, раптом стають об'єктами геополітичної свари таких масштабів, що поежился б і Збигнев Бжезинский. Всі тому, що засобів і часу на їхню розробку витрачається в рази менше, ніж на обживание "повноцінних" планет, а дохід малюсінькі планетоиды приносять відчутний. Дивлячись на обличчя співрозмовників, розумієш: от воно - світле майбутнє цивілізації! Червоний Титан. Китайські корпорації освоюють місяця Сатурна

Побудувати в Light of Altair процвітаючу колонію - нескладно. Небагато електрики. мало-мало їжі. невелике фінансове вкладення з ними нові поселення із шахтами - дуже незабаром вони почнуть приносити гарний дохід. Всесвітнє правительство схлестнулось із американцями, що дорвалися до інопланетних багатств, і європейцями. Азіати вичікують. Верхи на зірці.

Темп гри наростає постійно. Ближче до середини вам доводиться працювати так швидко, що від віртуальних зусиль на шкірі виступає цілком реальний піт. Там побудували замовлену вами колонію (негайно підведіть електрику!), отут поселення підросла до наступного рівня й вимагає звести елітне житло. У цей час радарні станції трьох ваших колоній засікли сили, що наближаються, ворога... а флотів у вас усього два.

Ну й нарешті, на двох шахтарських планетах починається бунт: депресивні регіони, погана екологія, ніякого комфорту, а головне - ніяких перспектив. Отут на зв'язок виходить начальство й репетує в трубку: "Якщо зараз же все не виправите, прощайтеся з посадою!" А ви вже й так не знаєте, за що хапатися, і буквально шкірою почуваєте що насувається геймовер. Вирвавшись у зовнішні межі рідної системи, ви виявляєте, що сонячні електростанції, на які ви покладалися дотепер, нікуди не годяться - зірка занадто далеко, тому енергії з її світла виробляється на комариний писк.

Доводиться винаходити нові методи одержання електрики, а впровадження цих технологій, у свою чергу, ще більше убыстряет темп гри - адже генератори нового покоління, здатні замінити три або чотири старі електростанції, можна будувати не тільки на зовнішніх планетах, але й на внутрішніх, заощаджуючи купу місця, грошей і часу. Деякі знахідки розроблювачів виходить оцінити тільки при повторному проходженні. Запускаєш місію в другий раз - і раптом виявляєш. що вона набагато длиннее, ніж здавалося колись.
 
2009 - Copyright